Обмін та Повернення
Гарантія
Відповідно до додатка 172-94-п до ЗУ “Про захист прав споживачів” виняток становлять: рукавички, шкарпетки, футболки, термобілизна, пухові вироби тощо.
Ми не несемо відповідальність за те, чи підійде Вам товар.
Але ми завжди готові його прийняти, обміняти або повернути гроші відповідно до ЗУ “Про захист прав споживачів”.
Повернення грошей і товару
Повернення бракованого товару здійснюється за наш рахунок.
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.
По Україні товар, що повертається, необхідно відправити сервісом “Нова пошта”. Дані одержувача і номер складу уточнюйте у наших менеджерів.
Увага! У разі повернення товару всі витрати, пов’язані з пересилкою товару (через компанії-перевізники) або відправленням грошей (усі банківські операції), бере на себе покупець за винятком, якщо товар був бракованим.
Що потрібно зробити для повернення товару та отримання грошей:
1 – зв’язатися з нашим менеджером за будь-яким телефоном, вказаним на нашому сайті,
2 – пояснити ситуацію, менеджер знайде ваше замовлення,
3 – товар можна повернути, лише якщо його не використовували, а паковання ціле та товар без ушкоджень,
4 – ви пересилаєте товар власним коштом на відділення Нової Пошти, яке скаже наш менеджер,
5 – ми надсилаємо гроші винятково на картку, з якої здійснювали оплату товару.